ROMÂNIA

CONDIȚII GENERALE DE VÂNZARE (CGV)

CONDIȚII GENERALE DE VÂNZARE (CGV)
1.CONDIȚII DE VÂNZARE (CGV)
1.1 Aceste condiții generale de vânzare. (Denumite în continuare CGV) se aplică tuturor produselor și serviciilor (denumite în continuare produse) SC MOTO E MOTION SRL. (Denumit în continuare Barracuda Romania). Aceste Condiții Generale se aplică tuturor tranzacțiilor juridice dintre Barracuda și client. Vânzarea și livrarea produselor sunt destinate exclusiv prezentei SGC.
1.2 Orice condiții contrare sau divergente decât GCS nu sunt acceptate, cu excepția cazului în care Barracuda a acceptat explicit și în scris. Toate celelalte prevederi auxiliare, modificări, completări și declarații de valoare juridică necesită pentru valabilitatea lor în scris și explicit de către Barracuda și, de asemenea, aceste prevederi nu pot fi în contradicție cu prezentul CGV.
Versiunea actuală și obligatorie a CGV este publicată pe www.barracuda-moto.ro. Barracuda își rezervă dreptul de a modifica CGV în orice moment și fără notificare. Pentru comenzile care au avut loc înainte de intrarea în vigoare a CGV modificat și care au fost efectuate de Barracuda prin confirmarea comenzii, a fost vechea versiune a CGV.
1.4 Dacă unele puncte ale CGV ar trebui declarate nevalabile sau nule, restul punctelor ar fi în continuare valabile.

2.Oferta si preturi
2.1 Toate descrierile publicate la produsele www.barracuda-moto.ro sunt doar orientative și nu sunt garantate. Barracuda nu este răspunzător în nici un fel pentru corectitudinea, completarea și actualitatea acestor descrieri.
2.2 Contractul de cumpărare se încheie atunci când clientul execută o comandă de pe Internet utilizând formularul și același document electronic ajunge la Barracuda. Din momentul în care formularul ajunge la Barracuda, clientul primește o confirmare a comenzii. Dar dacă nu am putea furniza produsul sau dacă ar fi indicat eronat prețul acestuia, contractul este anulat cu efect imediat. În acest caz, clientul va fi informat de Barracuda cât mai curând posibil. În cazul în care produsul a fost deja livrat clientului, proprietatea produsului revine automat la Barracuda, iar clientul este obligat să restituie produsul pentru rambursarea prețului plătit.
2.3 Prețurile produselor Barracuda sunt destinate exclusiv în CGV . Toate prețurile includ TVA și orice taxe de reciclare și impozite pe drepturi de autor.
2.4 Costurile pentru ambalare și transport nu sunt incluse. Costurile de expediere vor fi facturate separat daca valoarea comenzii este sub 199 lei.

3.Comenzi 
3.1 Comenzile pot fi făcute electronic doar prin adresa www.barracuda-moto.ro, cu excepția cazurilor în care Barracuda a convenit în mod expres și în scris asupra unor acorduri speciale cu clienții.
3.2 Modificările sau anularea comenzilor de la client necesită o confirmare explicită în scris de către Barracuda.
3.3 Barracuda are dreptul în orice moment să anuleze sau să nu valideze o comanda în special în cazul în care furnizorul sau producătorul nu este disponibil să livreze produsul sau crește în mod neașteptat prețul.

4.Condițiile de plată
4.1 Clientul poate plăti contravaloarea comenzii prin card de credit Visa / Mastercard, la livrare sau prin plată anticipată prin transfer bancar.
4.2 În cazul în care plata a fost efectuată prin card de credit, suma va fi în mod automat facturată în termen de 24 de ore dacă produsul este expediat sau nu.

5. Plata

În cazul în care clientul nu își îndeplinește obligațiile de plată integral sau parțial, toate sumele datorate devin scadente și toate expedițiile sunt imediat blocate. În aceste cazuri, Barracuda își rezervă dreptul de a anula contractul. În aceste cazuri, Barracuda poate stabili un termen de plată net de 8 zile. La a doua solicitare Barracuda este îndreptățită să perceapă o taxă de penalizare și o dobândă de întârziere de 7%, precum și toate celelalte costuri cauzate. În cazul în care la a doua încercare clientul nu își îndeplinește obligațiile de plată Barracuda este autorizata să rezilieze contractul cu efect imediat și fără notificare prealabilă.

6.Livrarea
6.1 LIVRARILE SE FAC PRIN FIRMA DE CURIERAT. Livrarile se fac doar pe teritoriul Romaniei, magazinul nu vinde produsele in afara granitelor tarii
6.2 Termenul mediu de livrare este: 1 - 2 zile lucratoare prin curier GLS daca produsele se afla in stocul Barracuda Romania; Daca produsele nu se afla pe stoc, se mai adauga intre 7 si 10 zile, timp in care primim comanda de la partenerul Barracuda Italia. In situatia in care nici furnizorii nostri, nu au disponibile produsele solicitate, termenul de livrare se va comunica de catre operatorii nostri
6.3 Toate produsele care nu sunt prezente în stocul Barracuda trebuie să fie controlate de către producător sau furnizor. Contractul de cumpărare este supus întotdeauna condiției de imposibilitate de livrare. Dacă un produs nu mai este fabricat, contractul este anulat cu efect imediat.
6.4Confirmarea comenzii nu garantează în nici un fel că produsul este disponibil sau poate fi expediat imediat.
6.5 În cazul în care produsul nu a putut fi trimis sau este trimis cu întârziere orice cerere de despăgubire a clientului este exclusă.
6.6 Pentru orice întârziere de expediere din motive care pot fi imputate poștei sau altei companii de livrari, Barracuda nu răspunde în niciun fel..
6.7 În cazul în care clientul refuză să retragă un produs expediat, Barracuda își rezervă dreptul de a-i percepe costul returnării. De asemenea, în aceste cazuri ne rezervăm dreptul de a anula contractul.

7.Garantie
7.1 Clientul își poate exercita drepturile de garanție direct împotriva producătorului. Aceste drepturi sunt valabile 2 ani de la momentul receptionarii produsului. Garantie legala fiind de 2 ani.
7.2 Clientul trebuie să contacteze producătorul pentru a lua notă de condițiile de garanție.
7.3 Reparațiile software sunt excluse de la orice pretenții de garanție.
7.4 Sunt excluse orice daune sau defecte cauzate de efecte externe, cum ar fi șocul electric, fulgerul, dezastrele naturale, uzura, lucrul asupra produsului de către terți sau client, nerespectarea instrucțiunilor de utilizare date de producător sau utilizarea incorectă.
7.5 Dacă produsul nu dispune de expertiză tehnică, ați ajuns la concluzia că prejudiciul a fost produs de unul dintre efectele externe enumerate mai sus.
7.6Dacă produsul nu mai poate fi reparat sau nu mai poate fi livrat, Barracuda își rezervă dreptul de a livra clientului un produs similar care să îl înlocuiască pe cel cumpărat sau creditat anterior sub forma de voucher pentru aceeași valoare a produsului defectuos în compensarea cererilor de garanție. Prin repararea sau înlocuirea unui produs, durata garanției nu este nici întreruptă, nici extinsă.
7.7 Barracuda nu este răspunzătoare pentru pierderea datelor sau a informațiilor datorate reparației sau înlocuirii produsului. Clientul își asumă întreaga responsabilitate de a efectua o copie de rezervă completă a securității datelor dumneavoastră

8.Defectiunile și retururile
8.1 Conform O.G. 34/2014, produsele achizitionate se pot returna in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care le-au insotit), in termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind orice fel de metoda de livrare are la dispozitie, de preferat un curier de incredere. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca S.C. MOTO E MOTION S.R.L. (Barracuda Romania) nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului in cel mult 14 zile calendaristice de la data receptionarii produsului returnat. Suma inapoiata include costurile initiale de transport, cu exceptia cazului cand ati cerut o livrare speciala ce a presupus costuri suplimentare (ex: livrare pana la ora 10, zona cu taxare suplimentara).Coletele retur se trimit la adresa showroomului, Str. Marasti, nr.40, SP.II, Targu Mures, Jud. Mures, in att. Pavel Emilian 0740058601.
8.2 Clientul este obligat să verifice integritatea și exactitatea produsului primit și în cazul defectelor sau erorilor în transport trebuie notificața în scris Barracuda în termen de cel mult două zile de la livrare. În caz contrar, produsul livrat este considerat acceptat.
8.3Schimbul și returnarea produselor livrate în baza contractului sunt posibile numai în cazuri excepționale și cu acordul prealabil explicit al Barracuda. Produsele returnate fără aprobarea prealabilă a Barracuda nu sunt acceptate și vor fi returnate pe cheltuiala expeditorului.
8.4 Returnarea se face pe cheltuiala și riscul clientului. Returnarea produsului trebuie să fie însoțită de o descriere scrisă a defectului, precum și o copie a facturii. Produsele care nu sunt supuse unei garanții valabile sau care nu au fost achiziționate de la Barracuda pot fi returnate expeditorului pe propria cheltuială sau nu pot fi acceptate.
8.5 Produsele pot fi returnate numai dacă sunt păstrate în ambalajul original și nu au fost folosite. În cazul în care clientul nu respectă aceste condiții, returul nu va fi acceptat și produsul va fi trimis înapoi pe cheltuiala expeditorului.
8.6 Produsele desigilate nu se pot returna.

9.Rezerve

Produsele care au fost expediate clientului rămân in proprietatea Barracuda până când clientul plătește integral prețul. Până în acest moment, produsele trebuie păstrate de client astfel încât să poată fi vândute din nou. Barracuda își rezervă dreptul de a introduce sau de a anunța rezervarea de proprietate în înregistrările publice corespunzătoare.

10. Protectia datelor

Se aplică legea federală privind protecția datelor. Datele salvate nu sunt accesibile terților. Barracuda nu salvează nici un număr de carduri de credit. Clientul este de acord cu prelucrarea datelor dvs. în sistemul Barracuda. Clientul se obligă să-și trateze confidențial datele de acces și să nu le divulge terților. Barracuda nu răspunde în niciun fel pentru folosirea necorespunzătoare a informațiilor de conectare ale clientului.

11.Responsabilități
11.1 Reclamațiile pentru despăgubiri împotriva Barracuda pentru imposibilitatea executării daunelor contractuale, defectelor contractuale apărute la Barracuda, precum și pentru actele ilegale sunt excluse. Răspunderea pentru daunele rezultate sau nereușita sau încetarea performanței produsului este exclusă.
11.2 Barracuda nu este răspunzătoare pentru neîndeplinirea obligațiilor contractuale din motive de forță majoră. Îndeplinirea contractului este amânată până la încetarea forței majore. Dacă forța majoră durează mai mult de 30 de zile, fiecare parte poate rezilia contractul fără ca nici o compensație pentru despăgubiri să fie revendicată de ambele părți.

12. Drepturile și locul jurisdicției
12.1 Toate tranzacțiile juridice dintre Barracuda și client se supun legislației romanesti sub excluderea Convenției de la Viena privind vânzarea internațională a mărfurilor din 11 aprilie 1980.
12.2 Competența exclusivă pentru soluționarea oricărui litigiu este instanța din Targu Mures- Romania, sub rezerva dispozițiilor obligatorii care se deosebesc de locul de competență prevăzut de legea federală. Cu toate acestea, Barracuda își rezervă dreptul de a da în judecată cumpărătorului în fața oricărei alte instanțe competente. Targu Mures, 01.10.2017
12.3 Barracuda Moto Romania este reprezentata de SC MOTO E MOTION SRL cu urmatoarele date de identificare: Showroom Targu Mures, str. Marasti, nr. 40, SP.II (sediu social, Santana de Mures, str. Principala, nr. 237) Jud. Mures, Cod fiscal: RO29698638, Nr. Reg. Com: J26/109/2012, Banca Transilvania, IBAN: RO55BTRL02701202W88303XX (RON). Date de contact: sales@motoemotion.ro/ Tel. 0756 113 111.